ورود به سیستم با Google (2024)

هدف ویژگی «ورود به سیستم با Google» چیست

مهم: برای استفاده از «ورود به سیستم با Google»، به «حساب Google» نیاز دارید. «حساب Google» همان حسابی است که از آن برای Gmail، ‏Drive، و دیگر برنامه‌های Google استفاده می‌کنید.

«ورود به سیستم با Google» به شما کمک می‌کند به‌طور امن و آسان با «حساب Google» خود به سیستم برنامه‌ها یا سرویس‌های شخص ثالث وارد شوید. هنگام استفاده از «ورود به سیستم با Google»، لازم نیست نام کاربری و گذرواژه‌تان را به‌طور مکرر در سرویس‌های مختلف وارد کنید.

نکته‌ها:

  • اشخاص ثالث به شرکت‌ها یا توسعه‌دهندگان غیرGoogle گفته می‌شود. داده‌هایتان را فقط با اشخاص ثالث مورداعتماد هم‌رسانی کنید.
  • اگر برای دسترسی به «حساب Google» خود با مشکل روبرو هستید،‌ می‌توانید درباره نحوه بازیابی «حساب Google» یا Gmail بیشتر بدانید.

روش‌های مختلف برای وارد شدن به سیستم

به سه روش می‌توانید از «حساب Google» خود برای ورود به سیستم برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنید. این‌ها همه روش‌هایی برای استفاده از «حساب Google» برای ورود به سیستم است:

  • دکمه «ورود به سیستم با Google»
  • پیام‌واره ورود به سیستم Google
  • ورود خودکار به سیستم

دکمه «ورود به سیستم با Google»

اگر هرگز از «ورود به سیستم با Google» برای وارد شدن به سیستم برنامه شخص ثالث استفاده نکرده‌اید: آن برنامه دکمه «ورود به سیستم با Google» شخصی‌سازی‌نشده‌ای نمایش خواهد داد. این دکمه از شما می‌خواهد به سیستم وارد شوید. با انجام این کار، رضایت خود را برای هم‌رسانی نام، ایمیل، و عکس نمایه‌تان در «حساب Google» با آن شخص ثالث اعلام می‌کنید.

اگر قبلاً از «ورود به سیستم با Google» در برنامه شخص ثالث استفاده کرده‌اید: آن برنامه دکمه شخصی‌سازی‌شده‌ای نمایش خواهد داد. این دکمه به شما کمک می‌کند به‌یاد آورید آخرین بار چگونه به سیستم این برنامه وارد شده‌اید. بعداز کلیک کردن روی دکمه، می‌توانید حسابی را که می‌خواهید از آن برای ورود به سیستم استفاده شود تأیید کنید. این حساب سپس شما را به سیستم برنامه وارد می‌کند.

ورود به سیستم با Google (1)

پیام‌واره ورود به سیستم Google

با «پیام‌واره ورود به سیستم Google» می‌توانید به‌آسانی برای حساب‌های شخص ثالث ثبت‌نام کنید یا به سیستم آن‌ها وارد شوید. هنگام بازدید از سایت یا برنامه‌ای که از «پیام‌واره ورود به سیستم Google» پشتیبانی می‌کند، اعلانی نشان داده می‌شود. این اعلان از شما می‌خواهد ثبت‌نام کنید یا به سیستم وارد شوید. بعداز ضربه زدن روی آن، به سیستم برنامه شخص ثالث وارد می‌شوید.

ورود به سیستم با Google (2)

نکته: اگر از Chrome استفاده می‌کنید، ممکن است در پیام‌واره به‌جای نام برنامه «ورود به سیستم برنامه نمونه»، نشانی وب‌سایت «ورود به سیستم Exampleapp.com» را ببینید. درباره پیام‌واره‌های ورود به سیستم شخص ثالث در Chrome بیشتر بدانید.

ورود خودکار به سیستم

مهم: برای استفاده از «ورود خودکار به سیستم»، باید ازقبل به سیستم «حساب Google» وارد شده باشید و پیشاپیش با هم‌رسانی نمایه‌تان با شخص ثالث به‌منظور ورود به سیستم موافقت کرده باشید. اگر به شخص ثالث رضایت نداده باشید، «پیام‌واره ورود به سیستم Google» نشان داده می‌شود.

برای ارائه تجربه‌ای یکپارچه، وقتی به برنامه یا سرویسی برمی‌گردید، «ورود خودکار به سیستم» مراحل دستی ورود به سیستم را برمی‌دارد. چارگوش گفتگویی فرایند ورود به سیستم را به‌طور هم‌زمان نشان می‌دهد. اگر نمی‌خواهید دوباره به سیستم برنامه وارد

ورود به سیستم با Google (3)

دلیل استفاده از «ورود به سیستم با Google»

«ورود به سیستم با Google» ثبت‌نام و ورود به سیستم در وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها را در سراسر اینترنت به‌صورت ایمن و قابل‌اطمینانی با «حساب Google» برای شما آسان می‌کند. این ویژگی وابستگی شما را به گذرواژه‌ها ازبین می‌برد و با این کار، مشکلات و خطرات امنیتی مرتبط با گذرواژه‌ها را کاهش می‌دهد.

امنیت بهبودیافته

هنگام استفاده از «ورود به سیستم با Google»، حسابی ایمن و بی‌گذرواژه با سرویس شخص ثالث ایجاد می‌کنید. این یعنی لازم نیست برای هریک از سرویس‌های شخص ثالث از نام کاربری و گذرواژه متمایزی استفاده کنید.

هنگام استفاده از «ورود به سیستم با Google»، تعداد برنامه‌ها و سرویس‌هایی را که باید گذرواژه‌هایتان در آن‌ها ذخیره شود کاهش می‌دهید. «ورود به سیستم با Google» انتقال ایمن اطلاعات اصالت‌سنجی را نیز تضمین می‌کند.

چون می‌توانید از «حساب Google» برای وارد شدن به سیستم چند برنامه و سرویس استفاده کنید، تلاش می‌کنیم ایمنی تجربه‌های شما را با برنامه‌ها و وب‌سایت‌های دلخواهتان تأمین کنیم. برای مثال، استفاده از HTTPS را برای رمزگذاری داده‌هایتان اعمال می‌کنیم. این کار مرور کردن را ایمن‌تر می‌کند و از تجربه‌های ناامن ورود به سیستم جلوگیری می‌کند.

فناوری ایمن ما، محافظت بین‌حسابی، به شناسایی رویدادهای مشکوک در حسابتان نیز کمک می‌کند. این ویژگی اعلان‌های امنیتی را با برنامه‌ها و سرویس‌های شخص ثالث شرکت‌کننده‌ای که به «حساب Google» خود متصل می‌کنید هم‌رسانی می‌کند. بدین ترتیب برنامه‌ها و سرویس‌های شخص ثالث می‌توانند از تشخیص رویداد مشکوک Google برای حفظ ایمنی شما در فضای آنلاین استفاده کنند.

نکته: برای اطلاع از روش‌های دیگر حفظ ایمنی «حساب Google»، به ایمن‌تر کردن حساب بروید.

استفاده آسان

«ورود به سیستم با Google» تجربه‌های ورود به سیستم آسان را ممکن می‌سازد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با یک یا دو کلیک به سیستم وارد شوید. در برخی موارد وقتی از «ورود به سیستم با Google» در سایت یا برنامه‌ای در یک پلاتفرم استفاده می‌کنید، بعداز آن می‌توانید به‌طور خودکار و مداوم در همه پلاتفرم‌ها به سیستم وارد شوید.

هنگام مرور وب‌سایتی جدید یا امتحان کردن برنامه‌ای جدید، می‌توانید بااستفاده از «ورود به سیستم با Google» حساب شخص ثالث جدیدی ایجاد کنید. این حساب از اطلاعات نمایه «حساب Google» شما که شامل نام، ایمیل، و عکس‌نمایه‌تان می‌شود استفاده می‌کند.

حفظ کردن حریم خصوصی

مهم: هرگز گذرواژه «حساب Google» شما را با اشخاص ثالث هم‌رسانی نمی‌کنیم.

حریم خصوصی شما مهم است، بنابراین کنترل اینکه چه اطلاعاتی و با چه کسی هم‌رسانی شود برای شما آسان است.

وقتی با هم‌رسانی اطلاعات با شخص ثالث برای ورود به سیستم موافقت می‌کنید، اطلاعاتی که هم‌رسانی می‌کنیم شامل نام، نشانی ایمیل، و عکس نمایه‌تان می‌شود.

‫Google از داده‌های «ورود به سیستم با Google» برای ارائه آگهی یا دیگر اهداف غیرامنیتی استفاده نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر، مقاله چگونه «ورود به سیستم با Google» به شما کمک می‌کند داده‌ها را به‌طور ایمن هم‌رسانی کنید را مرور کنید.

اگر دررابطه با خط‌مشی‌های هم‌رسانی داده یا حریم خصوصی شخص ثالثی نگرانی دارید، می‌توانید استفاده از «ورود به سیستم با Google» را برای برنامه یا سایت آن متوقف کنید. وقتی رضایت خود را برای هم‌رسانی داده‌هایتان اعلام کنید، شخص ثالث آن داده‌ها را کنترل می‌کند و مسئولیت مدیریت آن‌ها برعهده شخص ثالث خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، خط‌مشی رازداری شخص ثالث را بررسی کنید.

ورود به سیستم از همه‌جا

هنگام استفاده از گزینه «ورود به سیستم با Google»، می‌توانید در پلاتفرم‌ها و مرورگرهای مختلف به سیستم وارد شوید و جریان ورود به سیستم هماهنگی را انتظار داشته باشید. اگرچه ممکن است تجربه ورود به سیستم در پلاتفرم‌هایی مثل Android و iOS با تجربه ورود به سیستم در وب اندکی متفاوت باشد، تلاش می‌کنیم این فرایند را هماهنگ کنیم.

روش کار «ورود به سیستم با Google»

«ورود به سیستم با Google» روش ساده‌تری را برای وارد شدن به سیستم سایت‌های مختلف در اینترنت ارائه می‌دهد. اگر درباره امکاناتی که «ورود به سیستم با Google» ارائه می‌دهد سؤالی دارید، می‌توانید ازطریق پرسش‌های زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چگونه پیام‌واره‌های «ورود به سیستم با Google» را غیرفعال کنم؟

برای غیرفعال کردن پیام‌واره «ورود به سیستم با Google» در Android، به تنظیمات «ورود به سیستم با Google» بروید و پیام‌واره ورود به سیستم با «حساب Google» را خاموش کنید. برای غیرفعال کردن پیام‌واره‌های دیگر به مرورگرتان بروید. با نحوه غیرفعال کردن پیام‌واره‌های ورود به سیستم شخص ثالث در Chrome آشنا شوید.

اگر «حساب Google» نداشته باشم می‌توانم از «ورود به سیستم با Google» استفاده کنم؟

برای استفاده از «ورود به سیستم با Google» به «حساب Google» نیاز دارید.

اگر وقتی‌که می‌خواهم از «ورود به سیستم با Google» استفاده کنم از سیستم «حساب Google» خودم خارج شده باشم چه می‌شود؟

برای استفاده از «ورود به سیستم با Google» باید ابتدا به سیستم «حساب Google» خود وارد شوید.

اگر بیش‌از یک «حساب Google» داشته باشم، «ورود به سیستم با Google» چطور کار می‌کند؟

اگر چند «حساب Google» داشته باشید، «ورود به سیستم با Google» از شما می‌خواهد حساب مدنظرتان را برای استفاده انتخاب کنید.

اگر «حساب Google» مدنظرتان در بین گزینه‌های ارائه‌شده نیست، افزودن حسابی دیگر را انتخاب کنید.

ورود به سیستم با Google (4)

آیا مهم است که ازقبل حسابی در برنامه شخص ثالث داشته باشم؟

اگر حسابی در برنامه یا سرویس شخص ثالث داشته باشید، می‌توانید از «ورود به سیستم با Google» برای وارد شدن به سیستم استفاده کنید.

اگر ازقبل حسابی در برنامه یا سرویس شخص ثالث نداشته باشید، وقتی از «ورود به سیستم با Google» استفاده می‌کنید ممکن است حسابی به‌طور خودکار برای شما ایجاد شود.

اگر «حساب Google» خودم را حذف کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر «حساب Google» خود را حذف کنید، اطلاعات کاربری ورود به سیستم خود را برای سایت شخص ثالث حذف خواهید کرد. اگر پیش‌از استفاده از «ورود به سیستم با Google» حسابی در حساب شخص ثالث داشته‌اید، ممکن است از شما درخواست شود از نام کاربری و گذرواژه قبلی‌تان استفاده کنید یا اطلاعات کاربری جدیدی ایجاد کنید.

اگر حساب شخص ثالثم را حذف کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

این کار تأثیری بر «حساب Google» شما ندارد؛ حساب‌های شخص ثالث و «حساب‌های Google» از یکدیگر مجزا هستند.

چگونه مکان‌هایی را که در آن‌ها از «ورود به سیستم با Google» استفاده کرده‌ام ردیابی کنم؟

در صفحه اتصال‌ها می‌توانید فهرست همه سرویس‌های شخص ثالثی را که در آن‌ها از «ورود به سیستم با Google» استفاده کرده‌اید مرور کنید. برای اطلاعات بیشتر، مقاله چگونه «ورود به سیستم با Google» به شما کمک می‌کند داده‌ها را به‌طور ایمن هم‌رسانی کنید را مرور کنید.

چگونه استفاده از «ورود به سیستم با Google» را متوقف کنم؟

اگر دیگر نمی‌خواهید برای ورود به سیستم برنامه یا سرویس شخص ثالثی از «حساب Google» خود استفاده کنید، می‌توانید اتصال آن برنامه یا سرویس را قطع کنید.

  1. مطمئن شوید به سیستم «حساب Google» وارد شده‌اید.
  2. برنامه‌ها و سرویس‌هایی را که از «ورود به سیستم با Google» استفاده می‌کنند مشاهده کنید.
  3. برنامه یا سرویس شخص ثالثی را که می‌خواهید اتصالش قطع شود انتخاب کنید.
  4. دیدن جزئیات ورود به سیستم با Google (5) توقف استفاده از «ورود به سیستم با Google» ورود به سیستم با Google (6) تأیید را انتخاب کنید.
    • نکته: اگر بیش‌از یک نوع اتصال دارید، اتصال «ورود به سیستم با Google» در بخش «چگونه Google به شما کمک می‌کند به سیستم {نام برنامه} وارد شوید» نشان داده خواهد شد.

وقتی از «ورود به سیستم با Google» استفاده می‌کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

«ورود به سیستم با Google» از کدی که به‌طور ایمن منتقل شده استفاده می‌کند که براساس «حساب Google» شما است. این کد به برنامه‌ها اجازه می‌دهد شما را اصالت‌سنجی کنند و براساس اطلاعاتی که کد از «حساب Google» شما هم‌رسانی می‌کند (مثل نام، ایمیل، و عکس نمایه)، حسابی برایتان ایجاد کنند. برای اطلاعات بیشتر، مقاله چگونه «ورود به سیستم با Google» به شما کمک می‌کند داده‌ها را به‌طور ایمن هم‌رسانی کنید را مرور کنید.

ورود به سیستم با Google (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Msgr. Benton Quitzon

Last Updated:

Views: 6240

Rating: 4.2 / 5 (43 voted)

Reviews: 82% of readers found this page helpful

Author information

Name: Msgr. Benton Quitzon

Birthday: 2001-08-13

Address: 96487 Kris Cliff, Teresiafurt, WI 95201

Phone: +9418513585781

Job: Senior Designer

Hobby: Calligraphy, Rowing, Vacation, Geocaching, Web surfing, Electronics, Electronics

Introduction: My name is Msgr. Benton Quitzon, I am a comfortable, charming, thankful, happy, adventurous, handsome, precious person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.